Google Ads ir Meta reklamų mokymai pradedantiesiems
Šiandieninėje dinamiškoje skaitmeninėje aplinkoje Google Ads ir Meta reklamos platformų subtilybių įvaldymas suteikia didžiulį potencialą specialistams klestėti konkurencingoje skaitmeninės rinkodaros aplinkoje. Google Ads ir Meta reklamų mokymai kruopščiai parengti taip, kad dalyviai įgytų esminių žinių, įgūdžių ir strateginio įžvalgumo, reikalingų norint veiksmingai valdyti šias įtakingas platformas.
Trukmė
60 akad. val.
Vieta
Nuotolis
Data
Tikslinama
Dėl detalesnės informacijos kreipkitės į mokymų koordinatorę Korneliją:

Kodėl verta?
Šioje programoje daugiausia dėmesio skiriama dalyvių gebėjimams tobulinti, kad jų reklamos būtų veiksmingesnės. Įgiję įgūdžių, kaip orientuotis į tinkamas auditorijas, kurti patrauklų skelbimų turinį, efektyviai naudoti skelbimų formatus ir interpretuoti kampanijos duomenis, dalyviai bus pasirengę padidinti investicijų grąžą ir padidinti savo skaitmeninės rinkodaros iniciatyvų poveikį. Dėmesys strateginių kampanijų kūrimui užtikrina, kad dalyviai bus pasirengę kurti tikslines ir paveikias reklamos kampanijas, kurios ne tik atitiktų verslo tikslus, bet ir pasinaudotų auditorijos įžvalgomis ir tendencijomis.
Apie programą:
Programoje nagrinėjamos sritys
- Google Ads reklama
- Meta reklama
- Reklamos vizualai
Kokiose pozicijose ir/ar sektoriuose bus galima dirbti baigus šią programą?
- Dirbti skaitmeninės reklamos specialistu
Tai nesuteikia specialybės, tik lavinami tam tikri asmeniniai bei profesiniai gebėjimai ir kompetencijos.
Programos planas
Įvadas į Google ir Meta reklamos platformas
Reklamos strategija
Google reklama ir jos įrankiai
Meta reklama ir jos įrankiai
Reklamos tekstas ir vizualas
Tikslinė auditorija
Reklamos kūrimo praktika
Kampanijos duomenų analizė siekiant geresnių rezultatų
Atsiliepimai

Eglė

Milda